Poznaj nasz zespół ekspertów i trenerów, którzy łączą wiedzę, doświadczenie oraz pasję do pracy z ludźmi.
Izabela Krzyszycha
Dyrektor Ośrodka, pedagog, mediator sądowy, trener
Założycielka i dyrektor Ośrodka Mediacji i Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej „Porozumienie”. Absolwentka pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej WSP w Olsztynie. Doświadczony nauczyciel akademicki (UWM i WSIiE), mediator wpisany na listę mediatorów sądowych przy Sądzie Okręgowym w Olsztynie.
Od 2008 r. prowadzi Ośrodek „Porozumienie”, świadcząc usługi terapeutyczne, coachingowe oraz doradcze. Od 2009 r. jest właścicielem niepublicznych placówek oświatowych, w tym Przedszkola „Delfin”. Członek zarządu i Koordynator działań Fundacji „Perspektywa”.
Realizuje projekty unijne, szkolenia zawodowe, warsztaty psychoedukacyjne i programy wspierające rozwój kompetencji społecznych. Posiada szerokie kwalifikacje z zakresu mediacji, negocjacji, coachingu, przedsiębiorczości oraz pracy z rodziną.
Grzegorz Olech
Ekspert IT, nauczyciel akademicki, specjalista ds. bezpieczeństwa informacji
Informatyk i doświadczony nauczyciel akademicki, specjalizujący się w zarządzaniu sieciami komputerowymi, serwerami i cyberbezpieczeństwem. Autor materiałów dydaktycznych, prowadzący szkolenia i kursy z zakresu projektowania i administracji sieci, technologii teleinformatycznych oraz pracy z narzędziami biurowymi.
Były dyrektor i administrator w Uczelnianym Centrum Informatycznym. Obecnie specjalista informatyk w Teatrze im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu: bezpieczeństwa danych, grafiki prezentacyjnej, przetwarzania tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych. Ceniony za umiejętność jasnego przekazywania wiedzy i tworzenie praktycznych rozwiązań.
Małgorzata Chmielewska
Trener nowych technologii, specjalista ds. edukacji i projektów technologicznych
Absolwentka kierunków: zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie firmą europejską oraz inżynieria budownictwa. Od ponad 7 lat trener w obszarze technologii, robotyki, programowania, TIK, eksperymentów oraz przedsiębiorczości.
Zrealizowała tysiące godzin szkoleniowych pracując z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi i nauczycielami. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu cyberbezpieczeństwa, obsługi komputera, aplikacji mobilnych oraz kompetencji kluczowych.
Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami – jako kierownik projektów skutecznie prowadzi i koordynuje działania zespołów. Jej zajęcia cechuje dynamika, praktyczne podejście i inspirowanie uczestników do rozwoju.
Dariusz Rutkowski
Specjalista ds. prawa, HR oraz bezpieczeństwa i higieny pracy
Praktyk z rozległym doświadczeniem w obszarze prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi oraz BHP. Cechuje go precyzja, rzetelność i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji.
Posiada wysokie kompetencje interpersonalne, które ułatwiają mu zarządzanie zespołem i budowanie relacji z klientami. Systematycznie podnosi kwalifikacje poprzez udział w szkoleniach branżowych.
Marek Klęczar
Trener administracji publicznej, ekspert prawa i zarządzania
Magister prawa, od 2000 roku aktywny trener urzędników służby cywilnej. Współpracował z licznymi instytucjami publicznymi, m.in. ministerstwami, urzędami wojewódzkimi, służbami państwowymi, inspekcjami oraz jednostkami administracji.
Specjalizuje się w obszarach prawa, zarządzania publicznego, organizacji pracy urzędów oraz procedur administracyjnych. Jego szkolenia wspierają profesjonalizację kadry administracji rządowej i samorządowej.
Anna Staszkiewicz
Pedagog, specjalista integracji sensorycznej, asystent koordynatora Fundacji „Perspektywa”
Łączy wiedzę z zakresu fizyki medycznej i pedagogiki, prowadząc działania edukacyjne i terapeutyczne oparte na podejściu holistycznym. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, wspierając rozwój poznawczy oraz integrację sensoryczną.
Zaangażowana w projekty edukacyjne i profilaktyczne Fundacji „Perspektywa”. Interesuje się sztuczną inteligencją, technologiami informacyjno-komunikacyjnymi i cyberbezpieczeństwem. Regularnie podnosi swoje kwalifikacje, wprowadzając nowoczesne metody do pracy edukacyjnej.
Katarzyna Żuk-Usowicz
Ekspert funduszy unijnych, audytor projektów, certyfikowany trener
Absolwentka UWM oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, specjalistka w zakresie stosunków międzynarodowych, politologii, rachunkowości, controllingu i funduszy europejskich.
Od 2013 r. prowadzi Centrum Doskonalenia Zawodowego SIGMMA. Posiada 15-letnie doświadczenie w realizacji, rozliczaniu i audycie projektów EFS.
Certyfikaty: AgilePM, EBC*L, ECDL Project Management, ECDL Advanced (Word, Excel). Była egzaminatorem ECDL oraz ETS Global. Ekspertka w obszarze księgowości, podatków oraz pozyskiwania i rozliczania funduszy europejskich.
Marek Borucki
Nauczyciel przedmiotów zawodowych, ekspert edukacji technicznej
Magister prawa, od 27 lat związany z edukacją zawodową — w tym 26 lat w ZSEiT w Olsztynie jako nauczyciel, kierownik szkolenia praktycznego i wicedyrektor. Współpracuje z OKE, firmami przemysłowymi (np. Michelin) i uczelniami (UWM).
Autor programów kursów zawodowych (m.in. technik programista, technik automatyk), współtwórca projektów edukacyjnych, egzaminator i aktywny działacz ZNP. Laureat Nagrody Prezydenta Miasta Olsztyna.

